سه‌شنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۸۹

سلبریتی‌های هفته آخر خرداد 89

سلبریتی 1
اگر از هر خانواده‌اي فقط يك نفر سر كار برود، مشكل اشتغال در ايران حل مي‌شود. / ازدواج موقت مي‌كنند كه اگر خواستند با هم حرف بزنند خلاف شرع نباشد. / وقتي زن سر كار مي‌رود، خرج اضافي به وجود مي‌آيد.
هیات ژوری به اتفاق آرا، منبع نشت این سخنان گرانبها را به عنوان چهره برگزیده هفته انتخاب کرد. با این حساب موسي قرباني، نماینده دانشمند مردم در مجلس به عنوان سلبریتی اول هفته معرفی می‌شود.

سلبریتی 2
با توجه به این‌که کماکان وضعیت مملکت گل و بلبل است و تا اطلاع ثانوی همه چی آرومه تو به من دلبستی، این چقدر خوبه که تو کنارم هستی، همه چی آرومه غصه ها خوابیدن، شک نداری دیگه تو به احساس من، همه چی آرومه من چقدر خوشحالم، پیشم هستی حالا به خودم می بالم، تو بمن دلبستی از چشات معلومه، من چقد خوشبختم همه چی آرومه، هیات ژوری حمید طالب‌زاده را به عنوان خوشحال هفته انتخاب کرد.

سلبریتی 3
سرزنده و باصفاست لاريجاني
مهمان عزيز ماست لاريجاني
خوش آمد و مقدمش گرامي
زيرا كه با درد تو آشناست لاريجاني

اشتباه نکنید این شعر اثر علی معلم دامغانی نیست! بلکه تاثیر ورود او به عنوان رییس فرهنگستان هنر است که نماینده صومعه‌سرا در مجلس را نیز شاعر و مدیحه‌سرا کرده است. برای همین به دلیل منشا ارتقای هنری و ادبی مملکت در همه امور، علی معلم دامغانی را به عنوان منشا هفته انتخاب می‌کنیم.


منتشرشده در هفته‌نامه‌ی پیک سبز، صفحه‌ی طنز گودبرداری، شماره‌ی 321
(طنزها را همان‌طور که در مطبوعات منتشر می‌شود، با حذف و تعدیل، در وبلاگ بازنشر می‌کنم.)