شنبه، تیر ۱۲، ۱۳۸۹

خوراک من را بخورید!

هر چه جلوتر می‌رویم، اهمیت خوراک اینترنتی و خوراک‌خوانی و خوراک‌خوری! برایم روشن‌تر می‌شود. این چندخط را به احترام مخاطبان این وبلاگ می‌نویسم تا آن‌ها نیز (اگر تا الان از خوراک اینترنتی بی‌خبر بوده‌اند) به مصرف‌کنندگان این فست‌فود! ملحق شوند.

برای این‌که درباره‌ی فید بیشتر بدانید می‌توانید موس‌تان را اینجا بمالید که در واقع  یک خودآموز ساده و مصور از آموزش خوراک‌خوانی است. (البته موس‌تان را اینجا هم می‌توانید بمالید. ولی اجازه ندهید لحن حماسی و تخریبی ِ نویسنده‌ی آن که مشخصا برای ناک‌اوت کردن مخاطب بخت‌برگشته‌ای که نمی‌داند فید چیست تلاش کرده است!، شما را مایوس کند یا به خودکشی وادارد. بگذریم.)
بعد از این‌که با فید و خوراک اینترنتی آشنا شدید، خوشحال می‌شوم وبلاگ‌هایی را که در زیر معرفی می‌کنم، از گوگل‌ریدر دنبال کنید که اگر بر اثر حوادث غیرمترقبه اتفاقی برای آن‌ها افتاد، بتوانیم از حال هم خبر داشته باشیم؛

منوی خوراک‌های من!؛

انگار نه انگار (طنزها و یادداشت‌های من. +)
فرزندم رجب (آگهی‌های مادر رجب برای فرزندش رجب که در روزنامه‌ی اعتماد ملی، هفته‌نامه‌ی ایران‌دخت و هفته‌نامه‌ی پیک سبز منتشر می‌شود. +)
رونویسی (برای از رو نوشتن از نوشته‌هایی که دوست‌شان دارم.)

شعارهای گوگل‌ریدری انگار نه انگار؛

خوراک من را بخورید.
از خوراک من بخورید. 
خوراک نخرید، فقط خوراک بخورید!
خوراک من تنها خوراکی که بادمجان و کدو ندارد!
والدین گرامی! چه تغذیه‌ای سالم‌تر از خوراک برای فرزندان شما؟
این وبلاگ، خوش‌خوراک‌ترین وبلاگ با استاندارد در حد تیم ملی است!
بخور و بخوون؛ خوراک‌های انگار نه انگار، با دو قابلیت خورده شدن و خوانده شدن!


جوک بازسازی شده‌ی گوگل‌ریدری؛
- خوراک من رو بخور!
: نمی‌خورم!
- تعارف می‌کنی؟

آگهی بازرگانی؛
 1
- عزیزم بیا شیرت رو بخور...
: نه مامانی! نمی‌خورم! خوراکش خوشمزه‌تره!

2
- خوراکی چی داری بخوریم؟
- چه خوراکی‌ای بهتر از خوراکی‌های مادر رجب