شنبه، خرداد ۲۸، ۱۳۹۰

کاناپه‌ی اعتماد

از شما دعوت می‌کنم خواننده‌ی ستون جدید طنز روزانه‌ام به نام "کاناپه" در صفحه‌ی آخر روزنامه‌ی اعتماد باشید.
اعتماد از امروز شنبه، بیست و هشتم خرداد، منتشر می‌شود و البته سایتش هنوز رو به راه نیست، برای همین و طبق معمول که بعضی از یادداشت‌هام را در این وبلاگ منتشر می‌کنم، ستون "کاناپه" را نیز اینجا منتشر خواهم کرد، منتها در پایان روز انتشار هر روزنامه.
شعار این ستون؛
کاناپه‌ی اعتماد برای راحتی شما و ناراحتی دیگران!

البته لازم به یادآوری است؛
من تنها مشاوری هستم - که چون قسم پزشکی نخورده‌ام – داستان‌های محرمانه‌ی کاناپه را برای دیگران تعریف می‌کنم.


همچنین؛
صمیمانه بگویم که خوشحال خواهم شد نظر و نقد و تعریف و تمجید و تقبیح و تکفیرتان را درباره‌ی کاناپه، از طریق تلفن و ایمیل روزنامه (یا پست یا چاپار یا پیک یا آژانس یا اورژانس یا اتوبار یا ...) به اطلاع من و دوستان و همکارانم در روزنامه برسانید.