شنبه، بهمن ۰۸، ۱۳۹۰

راهکارهایی برای پر کردن خلاء

آقای محمود احمدی‌نژاد بسیار مبادی آداب نشست روی کاناپه، پای چپ را گذاشت این ور پای راست را گذاشت آن ور، بعد به افق دوردستی خیره شد اما چون دوربین جلوی افق دوردست را گرفته بود زل زد به دوربین. بعد لبخندی به غایت زد و گفت: «من یک رییس جمهور مردمی هستم.»‏
گفتم: «درست.»‏
گفت: «نیروی مردمی می‌تواند تمام خلاءها را پر کند.»‏
گفتم: «این هم درست.»‏
حالا ما امروز برای پر کردن خلاءها راهکار می‌دهیم.

نتیجه‌گیری خلاء
با توجه به بررسی چهار ساختار که  شش تایش را بالا بررسی کردیم نتیجه می‌گیریم در کشور خلاء وجود ندارد و همه خلاءها پر پر است. آن‌قدری که باید کم کم به فکر خالی کردن آن بیفتیم. پایان.

***

توضیح سردبیر:
آقای پوریا عالمی این طنز بسیار تند بود. در نتیجه قابل چاپ نبود. لطفاً از این پس طوری بنویسید که مشکلی برای روزنامه ایجاد نشود. برای اینکه خوانندگان متوجه تند بودن این طنز بشوند تنها نتیجه‌گیری آن را نگه داشته‌ام.





منتشرشده در روزنامه‌ی اعتماد، ستون کاناپه، 9 دی 90، شماره‌ی 2317
(طنزها را همان‌طور که در مطبوعات منتشر می‌شود، با حذف و تعدیل، در وبلاگ بازنشر می‌کنم.)