شنبه، شهریور ۰۴، ۱۳۹۱

به روح اعتقاد داری یا به مشایی؟

باهنر ریشه مشکلات جاری کشور را کشف و خنثی‌سازی کرد


محمدرضا باهنر گفت: «احمدی‌نژاد چون به مشایی اعتقاد دارد از نفرین او می‌ترسد.»

دیالوگ: شما به روح اعتقاد داری؟
- نه. من به مشایی اعتقاد دارم.

نظر کارشناسیبه نظر کارشناسان اگر مسوولان به جای اعتقاد به مشایی به روح اعتقاد داشتند خیلی اوضاع بهتر می‌شد. چون وقتی یک نفر خبطی کند مردم مستقیما با روح او وارد مذاکره می‌شوند. و هر گله‌ای دارند تو روح او اعلام می‌کنند. مثلا:
مقام مسوول در جمع مردم: شما با بنده که خیلی خوب هستم کاری ندارید؟ اعتراضی، انتقادی چیزی به عملکرد بی‌نقص بنده ندارید؟
مردم: نه. قربون دستت. هر چی بود قبلا با جزییات و مو به مو تو روحت مطرح کردیم.
ولی الان اوضاع پیچیده است و آقای احمدی‌نژاد به آقای مشایی اعتقاد دارد. پس اگر احمدی‌نژاد اشتباهی کند، چون مردم به مشایی دسترسی ندارند [...]

در جلسه هیات دولت - 1: (صدای موسیقی ترسناک پخش می‌شود.) یوها ها ها... این را تصویب کن.
- تصویب نمی‌کنم...
: (علاوه بر موسیقی ترسناک، بخار سفید از زیر میز هیات دولت می‌آید بیرون تا فضا مخوف‌تر شود.) من مشایی‌ام... تصویبش کن... وگرنه با جادوی سیاه و خواندن ورد تو را از چشم مردم روستاها می‌اندازم... یوها ها ها... تو از من نمی‌ترسی؟
- چرا می‌ترسم. ها... (به مهر ها می‌کند تا جوهر استامپش مرطوب شود) تق... (مهر را می‌کوبد پای مصوبه) بفرما تصویب شد...

در جلسه هیات دولت - 2: خیر نبینید... هر چی بودجه تصویب می‌کنید خرج دوا و درمان‌تان بشود... دست بزنید به طلا، خاکستر شود... بروید دریا کویر شود... دست‌تان زیر سنگ بماند... به زمین گرم جلوس نمایید... یک روز خوش نبینید...
[مشایی در انتهای جلسه مشغول نفرین‌کردن هیات دولت است.]

در جلسه پرسش و پاسخ : ببخشید چرا [...]
- خب. [...]

آگهی مناقصه رسمی، شماره 63 میم%  الف 3000000000000 یک سطل باطل‌السحر
برای باطل کردن سحر و جادوی سیاه و […] مورد نیاز است.
علاقه‌مندان برای شرکت در مناقصه پیشنهادات خود را به میدان پاستور بفرستند. باشه؟

طرح شادسازی سراسریبرای این‌که طرح شادسازی سراسری در کشور را به صورت کامل به سامان برسد، محمدرضا باهنر با اعلام این‌که امید دارد بعد از خواندن این حرف‌ها دل مردم شاد شود گفت: «من خودم معتقدم آقای احمدی‌نژاد به مشایی اعتقاد دارد، بدهی سیاسی به او ندارد. احمدی‌نژاد آدمی نیست که به غیر از خدا از کسی دیگر بترسد، من به این مساله شهادت می‌دهم که احمدی‌نژاد از کسی نمی‌ترسد و فقط از خدا می‌ترسد. بنابراین اگر رعایت حال مشایی را می‌کند به او اعتقاد دارد.»



منتشرشده در روزنامه‌ی اعتماد، 4 شهریور 91 
(طنزها را همان‌طور که در مطبوعات منتشر می‌شود، با حذف و تعدیل، در اینترنت بازنشر می‌کنم)